Veelgestelde vragen

Hieronder ziet u een overzicht van veelgestelde vragen. Ziet u uw vraag er niet bij staan? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Levertijd & Verzenden:

Wat zijn de verzendkosten?
 Verzending binnen Nederland is geheel gratis. Verzending naar België en Duitsland bedraagt € 15,00.
Status verzending volgen? Zodra de bestelling wordt verzonden krijgt u een e-mail met een Track & Trace code, hiermee kunt u de status van de bestelling na 00.00 uur volgen via de website van www.postnl.nl

Wat is de levertijd?
Dit is afhankelijk van de levertijd en voorraad van de producten. Tussen 1 en 3 werkdagen heeft u uw bestelling ten alle tijden binnen. Indien een product uit voorraad is of niet meer leverbaar c.q. langer duurt, wordt u via e-mail op de hoogte gehouden.

Kan ik het bezorgmoment zelf kiezen?
Dit is alleen mogelijk als de producten op voorraad zijn en de verzending binnen Nederland is. In weekenden en feestdagen worden geen bestellingen verzonden.

Service:

Retourneerkosten, termijn verwerking retour?
Wanneer u een product retourneert buiten het zichttermijn van 8 dagen, zijn de retourkosten voor eigen rekening. Het retourneren van een bestelling is binnen 8 dagen gratis. Ga hier naar het retourenformulier. Zodra wij de bestelling retour hebben ontvangen sturen wij per e-mail een bevestiging dat de retourzending in behandeling wordt genomen. Na ontvangst van deze e-mail wordt het geld binnen acht werkdagen teruggestort.

Hoe moet ik een product retourneren? 
Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling -indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden, in originele verpakking en in stevige kartonnen verzenddoos worden geretourneerd. Zorg ervoor dat u de altijd de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open maakt, zodat u deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.

Heeft u een incomplete bestelling ontvangen?
Het kan zijn dat u een klacht heeft over Marksbrievenbussen.nl. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen. Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat u tevreden bent over ons en onze producten. Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren. Ga naar ons klachtenformulier en u krijgt binnen 14 dagen een antwoord.

Betaalmogelijkheden

Wat zijn de betaalopties?
iDeal & Bankoverschrijving. iDeal is geschikt voor ABN Amro, ASN bank, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers. Bankoverschrijving kan geschieden door het totaalbedrag naar onderstaande gegevens over te maken. Uitlevering van producten zal gedaan worden nadat totaalbedrag op rekening van marksbrievenbussen.nl staat.

IBAN: NL31ABNA0595093256
t.n.v. www.marksbrievenbussen.nl

Wanneer wordt de bestelling geleverd?
De bestelling wordt verzonden als de betaling door ons ontvangen is en de bestelde producten voorradig zijn. Betaling komt bij iDeal altijd zelfde dag van plaatsing order binnen, betaling via bankoverschrijving kan hierbij langer duren. Na ontvangt betaling zal uw bestellinge tussen 1 en 3 werkdagen bij u huis geleverd worden. Achteraf betalen is niet mogelijk.

Krijg ik een betalingsbevestiging?
Met betaling via Ideal Easy ontvangt u een betaalbevestiging. Controleer of het bedrag van de rekening is afgeschreven. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op.

Showroom

Is er ook een showroom waar de producten bekeken kunnen worden?
 In onze showroom kunt u de meeste van de op webshop getoonde brievenbussen zien c.q. kopen. Er staat een mooie showroom voor u klaar, indien u doet besluiten om producten af te nemen in showroom kunt u per pin of contant betalen.

Adresgegevens:
Gruythuysen bv
Beekstraat 70
6001 GJ Weert
+31 495 53 25 19